UWAŻAJCIE !!! W niektórych komentarzach ukazuje się link do hakowania gry i temu podobne. To SPAM!
Chwilowo poprawiam szablon bloga, za nieudogodnienia przepraszam!

25 lutego 2016

◦ Jak upiększyć swój profil w SF ◦
część 3 - Szablony

Postanowiłam umieścić poniżej kilka przykładowych szablonów, aby Was zainspirować. Są to tylko obrazki (zrzuty ekranu), jednak jeśli ktoś ma pytanie jak je wykonać, chętnie podpowiem >> ASK ME.
Na razie jest niewiele przykładów, jednak co jakiś czas dodam nowy szablon.

Szablon 07 - Motylki

Teksty: notka „o mnie", lista;
Wystrój: motyw z motylami - obrazki oddzielają poszczególne ramki z treścią, ikonki z motylkami jako wypunktowanie listy, ciemny różowy kolor czcionki

Szablon 06 - Kentin czy Armin?

Teksty: notka „o mnie", inna notka;
Wystrój: ikony z postaciami na zasadzie kart damy i króla

Szablon 05 - Delikatny z kwiatkami

Teksty: notka „o mnie", tekst piosenki (z tytułem i wykonawcą), inna notka;
Wystrój: delikatny motyw kwiatowy, niebieskie i różowe kolory czcionki

Szablon 04 - Gold

Teksty: notka „o mnie", linki do stron, lista rankingowa;
Multimedia: obrazki z kreacjami Sucrette (w ramkach spoilerach), muzyka z youtube;
Wystrój: złote zakładki, złocone ikonki jako punktowanie

Szablon 03 - Biedny Kentin

Teksty: notka „o mnie", linki do stron;
Multimedia: dwa gify z Kentinem, trzy gify z cistkami;
Wystrój: kreskowane tło (ramka w ramce), zielonkawy kolor czcionki

Szablon 02 - Nataniel z kociakami

Teksty: notka „o mnie", linki do stron;
Multimedia: obrazek ulubionego chłopaka, filmik youtube, w ramkach z różowym paskiem (ramki-spoilery) są obrazki z kotami;
Wystrój: ikony kotków jako przerywniki i punkty w liście, brązowo-pomarańczowy kolor czcionki.

Szablon 01 - Spokojny

Teksty: notka „o mnie", linki do stron, fragment piosenki (z tytułem i wykonawcą);
Multimedia: obrazki ulubionych chłopaków;
Wystrój: ornamenty jako przerywniki, fioletowo-różowy kolor czcionki.

<< część 2

_________________________________
Wszelkie pytania i uwagi proszę pisać TUTAJ