UWAŻAJCIE !!! W niektórych komentarzach ukazuje się link do hakowania gry i temu podobne. To SPAM!
Chwilowo poprawiam szablon bloga, za nieudogodnienia przepraszam!

14 lutego 2017

Walentynki 2017

Notka edytowana 17.02.2017 o 11:19!
(dodałam podpowiedzi do minigry oraz odpowiedzi w rozmowach telefonicznych, poprawiłam też kilka tekstów)
Notka edytowana 15.02.2017 o 12:56!
(dodałam podpowiedzi do minigry oraz zmodyfikowałam odpowiedzi w rozmowach telefonicznych)
Nowy event i nowe wyzwania!
Mam dwie wiadomości: dobrą i złą.
Dobra: wydarzenie do złudzenia przypomina event gwiazdkowy; codziennie wykonujemy 4 misje, aby zdobywać prezenty (o tym później).
Zła: Aby dostać prezenty, trzeba poprawnie odpowiadać na pytania chłopaków... i tu mam wyzwanie dla wszystkich!
Ale po kolei!

Czas trwania eventu

14 lutego do 24 lutego

Lokalizacja eventu

Do strony z wydarzeniem można przejść poprzez A: zakładkę „Miasto", następnie kliknąć namiot eventowy; lub B: Kliknąć ikonkę buziaka.
Strona eventu:
Legenda:
A. Misje
B. Sklepik z flirtami oraz ilość posiadanych flirtów
C. Telefonowanie do chłopaków
D. Podgląd i ilość zdobytych prezentów
E. Minigra

Zasady

Codziennie mamy do wykonania cztery misje, za które otrzymujemy punkty, tak zwane: flirty.

Misje

  1. Zaloguj się na swoje konto.
    Kupidyn na stronie Goodies
  2. Znajdź kupidyna na stronach gry - malca możemy znaleźć na każdej stronie gry, na przykład w mieszkaniu, na bazarze, na stronie pomocy lub na profilu znajomego. (Całkiem możliwe, że pojawieniu się kupidyna towarzyszy efekt dźwiękowy. Niestety mój komputer ma problem z dźwiękiem i nie wiem, czy faktycznie coś słychać)
  3. Zrób 5 kroków w odcinku - musimy pięć razy zmienić lokację w grze (wydajemy na to 10 PA).
  4. Wygraj w walentynkową minigrę - gra jest dość prosta i co najważniejsze, nie jest na czas. (zasady gry poniżej)

Minigra

Jeśli chodzi o zasady, można uznać, że jest to gra w wisielca. Trzeba odgadnąć ukryte słowo i jak widać na obrazku, mamy na to pięć szans.
Po prawej mamy legendę.
Hasło do odgadnięcia znajduje się na dole. Wystarczy wpisać na klawiaturze brakujące litery. Uwaga! Jeśli wpiszemy literę na ostatnim polu (na obrazku powyżej jest to pole obok litery „T"), gra potraktuje to jako zakończenie tury i sprawdzi wynik. Można usuwać litery używając klawisza Backspace.
Jak widać na powyższym obrazku... lubię jeść :D
A na poważnie: w pierwszej turze trafiłam jedną literę, która jest w odpowiednim miejscu: Z, oraz jedną literę, która znajduj się w haśle, ale w niewłaściwym miejscu: E. Reszta liter nie występuje w słowie.
Za drugim podejściem udało mi się wpisać właściwe hasło.
Jak widać, gra nie jest aż tak trudna. Jeśli macie jednak wątpliwości, albo hasło sprawia dużo problemów, warto poszukać słowa w słowniku lub poprosić o pomoc znajomych. Wskazówka: po wpisaniu pierwszych liter słowa w wyszukiwarkę np. Google, wyskakują proponowane słowa, może to jakoś pomoże.
Z pomocą graczy i znajomych uzbieraliśmy hasła w minigrze: BUZIAK, FLIRT, IDYLLA, KOCHANEK, KUPIDYN, PASJA, POEZJA, PREZENT, RANDKA, RELACJA, ROMANS, SERCE, UCZUCIE i ZDRADA.

Flirty

W tym evencie zbieramy flirty. Możemy zdobyć je na dwa sposoby: zaliczając misje i/lub kupując je w sklepiku na stronie wydarzenia.

Ważna wskazówka

Warto codziennie przejść misje i dopiero pod koniec eventu dokupić brakujące flirty. Trzy misje nie wymagają od nas poświęcenia PA i $! Za to zakup flirtów w sklepiku eventowym będzie nas kosztować sporo Punktów Akcji, 1 flirt kosztuje 10 PA.
Czy warto wydawać już dziś całe PA zamiast codziennie zbierać darmowe flirty? Takie moje sknerzyste pytanie:p

No dobrze, ale do czego te flirty?

Telefon do chłopaka!

Za jeden flirt możemy wykonać jeden telefon do wybranego przez nas chłopaka. Aby wykonać telefon, klikamy portret chłopaka na stronie eventu. Pokazuje się taka rozmowa:
Odpowiedź właściwa to druga: Byłeś bardzo uzdolniony jak na (...).
Wybieramy odpowiedź i klikamy ją. Jeśli wybraliśmy dobrze, chłopak podaruje nam fragment stroju.
Z każdym z chłopców można wykonać osiem rozmów telefonicznych aby uzyskać prezenty. Za pierwsze siedem pytań dostajemy ubrania, za ósme pytanie fragment ilustracji.
Po najechaniu kursorem na portret chłopaka, wyświetla się liczba już przeprowadzonych rozmów.

W tym miejscu mam do Wszystkich gorącą prośbę!

Proponuję abyśmy pomogli sobie wzajemnie, czyli kto może, niech wklei w komentarz screena rozmowy lub imię chłopaka, jego pytanie oraz odpowiedzi (fajnie jeśli zaznaczycie, która odpowiedź jest prawidłowa lub błędna). W miarę możliwości będę uzupełniała listę telefonów na końcu tej notki, aby każdy mógł zaznaczyć możliwie najwięcej poprawnych odpowiedzi ;)

Nagrody

Tym razem nagrody są dość trudne do zdobycia, ponieważ uzyskać je można wybierając właściwe odpowiedzi w rozmowach z chłopakami.

Stroje

Czeka nas pięć kreacji. Każda jest przypisana do jednego z chłopaków, dlatego jeśli chcemy zdobyć np. strój trzeci, musimy odpowiadać na pytania Lysandra.
Patrząc od lewej, stroje dostajemy od: Kastiela, Nataniela, Lysandra, Armina i Kentina

Ilustracja

Jest jedna ilustracja, a żeby ją zdobyć, musimy odpowiedzieć na pytania wszystkich chłopców.

Lista telefonów

Poniżej wypisuję pytania (w losowej kolejności). Na niektóre nie znam odpowiedzi, dlatego jeśli ktoś z Was wie, która odpowiedź jest właściwa, proszę podzielcie się wiedzą w komentarzu, a ja uzupełnię listę.
Jak już pisałam wcześniej, liczę na Wasze komentarze z pytaniami i odpowiedziami chłopaków. Z Waszą pomocą zaktualizuję poniższą listę :)

Nataniel

1. Gdy tylko się pojawiłaś, rozpoczęła się otwarta wojna między tobą a moją siostrą. Poradziłem ci nawet, jak ją przestraszyć...
  • Wyjawiłeś mi, że boi się pająków. [dobra odpowiedź]
2. Uważam, że dziewczyna wygląda bardziej elegancko, gdy nosi:
  • Ładną torebkę. [dobra odpowiedź]
3. Odkąd się poznaliśmy, Melody wydaje się do mnie bardzo przywiązana... Wiesz, co tak naprawdę o niej myślę?
  • Sprawia, że czujesz się trochę zawstydzony, ale tak naprawdę ją lubisz. [dobra odpowiedź]
4. Pytanie dotyczy miejsca, w którym Nataniel spędziłby wakacje:
  • Stanach Zjednoczonych [dobra odpowiedź] 
5. Nataniel pyta, czy wiemy na co jest uczulony:
  • Pyłki [dobra odpowiedź]
6. Coraz bardziej przywiązuję się do mojej małej kotki birmańskiej... Pamiętasz, jak dałem jej na imię?
  • Śnieżka. [dobra odpowiedź]
7. Gdybym powiedział ci, że zabieram cię gdzieś na weekend... Jakiego rodzaju aktywności byśmy razem wykonywali?
  • Kino i restauracja – klasycznie, ale romantycznie. [dobra odpowiedź]
8. Jak wiesz, bardzo lubię czytać. Czy wiesz, jakiego rodzaju powieści preferuję?
  • Powieści kryminalne [dobra odpowiedź]
9. Przypominasz sobie nasze pierwsze spotkanie? Chodziłaś z głową w chmurach! Podaj mi jedną rzecz, której nie zapomniałaś dołączyć do formularza rejestracyjnego.
  • Kserokopii ostatniego arkusza ocen. [dobra odpowiedź]
10. Jest pewna cecha, którą szczególnie cenię u dziewczyn...
  • Altruizm. [dobra odpowiedź]
11. Mam raczej dobrą pamięć... Wiesz co potrafię sobie przypomnieć bez żadnego wysiłku?
  • Daty rocznic i urodzin. [dobra odpowiedź]
12. Wiesz, że moje relacje z ojcem są szczególnie trudne... Pamiętasz, jak ma na imię?
  • Francis. [dobra odpowiedź]
13. Dla mnie związek idealny to:
  • Mieć wspólne pasje, zainteresowania... Ważne jest, żeby jedno uczyło się od drugiego [dobra odpowiedź]
14. Ulubiony kolor Nataniela to:
  • Niebieski. [dobra odpowiedź]
15. O mało nie wpakowałem się w niezłe kłopoty, gdy Amber wykradła tematy na egzamin... Pamiętasz dlaczego?
  • Żeby wykraść tematy, trzeba było wykraść klucze do pokoju nauczycielskiego. Ty byłeś jedynym uczniem, który miał zapasowy klucz. [dobra odpowiedź]

Kastiel

1. Nie wiem, czy wiesz, ale nie zawsze miałem czerwone włosy... Wcześniej były...
  • Czarne. [dobra odpowiedź]
2. Gdybym miał wybrać jedną rzecz, która relaksuje mnie po lekcjach, to byłby to spacer z moim psem. Wiesz, jakiej jest rasy?
  • To owczarek francuski! [dobra odpowiedź]
3. Pamiętam, gdy pojawiłaś się w liceum... Nosiłem nawet t-shirt z moim ulubionym rockowym zespołem. Pamiętasz jego nazwę?
  • Winged Skull [dobra odpowiedź]
4. Pytanie o przezwisko Kastiela:
  • Kotek. [dobra odpowiedź]
5. Kastiel pomógłby:
  • Iris [dobra odpowiedź]
6. Całe liceum wie, że Amber ma fioła na moim punkcie... Wiesz, od kiedy to trwa?
  • Odkąd byliście dziećmi. [dobra odpowiedź]
7. Gdybym miał wybrać warsztaty artystyczne... Co by to było?
  • Malarstwo. [dobra odpowiedź]
8. Gdybym ci powiedział, że zabieram cię na wakacje, jak myślisz: dokąd byśmy pojechali?
  • Do San Francisco. [dobra odpowiedź]
9. Obecnie nie potrafię wyobrazić sobie z dziewczyną nic więcej niż:
  • Przedstawienie jej rodzicom. [dobra odpowiedź] 
10. Znak zodiaku Kastiela:
  • Lew [dobra odpowiedź]
11. Jest coś, co uwielbiam jeść, gdy spędzam dzień na plaży...
  • Lody włoskie! [dobra odpowiedź]
12.  Był taki dzień, gdy myślałaś, że Lysander jest duchem straszącym w liceum, haha! Ale dzięki temu, że podglądałaś, dowiedziałaś się o mnie pewnej rzeczy... Pamiętasz, co to było?
  • Czasami chowasz się w piwnicy, żeby zapalić. [dobra odpowiedź]
13. Jaką cechę charakteru preferuje?
  • Odwaga. [dobra odpowiedź]
14.Uwielbiam gdy dziewczyna nosi:
  • Krótkie spodenki. [dobra odpowiedź]
15. Kastiel najmniej lubi:
  • Śpiącą Królewnę. [dobra odpowiedź]

Lysander

1. Podczas dni sztuki brałem udział w warsztatach z rzeźbiarstwa. Z czym ci się to kojarzy?
  • Byłeś bardzo utalentowany jak na początkującego, robiło to wrażenie. [dobra odpowiedź]
2. Gdybyśmy mieli wyjechać razem na wakacje... Gdzie byśmy pojechali?
  • Na Islandię. [dobra odpowiedź]
3. Związek idealny to dla mnie przede wszystkim...
  • Dwie bratnie dusze - może wydawać się to oklepane, ale skoro ludzie wiedzą w to od dawien dawna, to musi w tym być trochę prawdy. [dobra odpowiedź]
4. Bardzo lubię u dziewczyny:
  • Szczerość. [dobra odpowiedź]
5. Gdybyśmy mieli pójść do kina, jakiego rodzaju film prawdopodobnie bym ci zaproponował?
  • Film historyczny. [dobra odpowiedź]
6. Staram się jak najczęściej być teraz z moją matką. Pamiętasz, jak ma na imię?
  • Janina. [dobra odpowiedź]
7. Co uważam za szczególnie eleganckie u dziewczyny?
  • Zwiewna, lejącą się sukienkę. [dobra odpowiedź]
8. Gdy spotkałem cię pierwszy raz, było dość śmiesznie... Myślałaś, że jestem...
  • Duchem. [dobra odpowiedź]
9. Tatuaż Lysandra:
  • Skrzydła [dobra odpowiedź]
10. Na chemii Lysander siedzi w ławce z:
  • Klementyną [dobra odpowiedź]
11. Pamiętasz, jaką mam grupę krwi?
  • AB Rh- [dobra odpowiedź]
12. Już dawno nie widziałem Niny... Pamiętasz, kiedy spotkałaś ją po raz pierwszy?
  • Tak, udawała, że jest przewodniczącą twojego fan klubu... Tyle, że nie ma żadnego fan klubu! [dobra odpowiedź]
13. Nie wiem, czy wiesz, ale bardzo lubię teatr, a w szczególności wielkie klasyczne dzieła. Potrafisz wymienić jednego z moich ulubionych dramaturgów?
  • Jean Racine. [dobra odpowiedź]
14. Nie jestem zbytnio uzdolniony, jeśli chodzi o zajmowanie się zwierzętami... Jednak są takie, które szczególnie lubię. Wiesz, jakie to zwierzęta?
  • Zające. [dobra odpowiedź]
15. Lysander ubiera się w stylu:
  • Wiktoriańskim. [dobra odpowiedź]   

Kentin

1. Gdybym ci powiedział, że zabieram cię gdzieś na weekend... Jakie miejsce byś obstawiała?
  • Niezwykły, lecz wygodny domek na drzewie. [dobra odpowiedź]
2. Jest pewna cecha, którą uwielbiam u dziewczyn...
  • Uprzejmość. [dobra odpowiedź]
3. Czy wiesz, jak zmieniały się moje relacje z ojcem?
  • Na początku były bardzo trudne, ale teraz się rozumiecie. [dobra odpowiedź]
4. W dniu sztuki przydzielili mnie na warsztaty szycia. Pamiętasz moją reakcję?
  • Byłeś wściekły. Z pewnością była to grupa, do której nie chciałeś należeć. [dobra odpowiedź]
5. Czy twoim zdaniem lubię zwierzęta?
  • Tak, mają tendencję do ujawniania twoich instynktów opiekuńczych. [dobra odpowiedź]
6. Kentin nosi:
  • Soczewki [dobra odpowiedź]
7. W szkole wojskowej bardzo polubiłem sport! Teraz uprawiam dwa. Jakie?
  • Koszykówkę i chodziarstwo. [dobra odpowiedź]
8. Jak wyobrażam sobie idealny związek:
  • Symbioza – trzeba dzielić się jak największą ilością rzeczy. [dobra odpowiedź]
9. Przed wyjazdem do szkoły wojskowej Kentin dał Sucrette:
  • pluszowego misia [dobra odpowiedź]
10. Wstydzę się trochę, gdy pomyślę, że zmieniłem liceum, bo ty tam byłaś... Kiedyś cały czas proponowałem ci...
  • Ciastka. [dobra odpowiedź]
11. Najlepszy przyjaciel Kena:
  • Alexy [dobra odpowiedź]
12. Uważam, że dziewczyna wygląda sexy, gdy ma na sobie:
  • Obcisłe spodnie. [dobra odpowiedź]
13. Na randkę najchętniej wybrałbym...
  • Rafting! To sportowe zajęcie, ale wymaga ścisłej współpracy. [dobra odpowiedź]
14. Kentin przed szkołą wojskową pocałował:
  • Amber. [dobra odpowiedź]
15. W liceum jest chłopak, którego nigdy wcześniej nie widziałem... Na początku nawet się go bałem, chociaż teraz już tak nie jest, hmm... Wiesz, kto to taki?
  • Kastiel [dobra odpowiedź]

Armin

1. Pytanie o imię fretki Armina:
  • Rocket. [dobra odpowiedź]
2. To co Armin lubi u dziewczyn:
  • Autoironia. [dobra odpowiedź]
3. Znak zodiaku Armina to:
  • Bliźnięta [dobra odpowiedź]
4. Co twoim zdaniem lubię jeść?
  • Pizzę. [dobra odpowiedź]
5. Co uważam za urocze u dziewczyn?
  • Okulary. [dobra odpowiedź] 
6. Zaczynasz mnie trochę poznawać... Jaki jestem w miłości?
  • Przedsiębiorczy. [dobra odpowiedź]
7. Armin najlepiej kumpluje się z:
  • Natanielem [dobra odpowiedź]
8. Imię mamy Armina:
  • Victoria [dobra odpowiedź]
9. Jakie miejsce w liceum lubię najmniej?
  • Ogród. [dobra odpowiedź]
10. Dla mnie związek idealny to...
  • „Carpe diem”, trzeba żyć chwilą i nie zamartwiać się o jutro. [dobra odpowiedź]
11. Uważam, że jestem uzdolniony muzycznie... Pamiętasz, na jakim instrumencie gram?
  • Po prostu dobrze grasz w Guitar Hero! [dobra odpowiedź]
12. Wiesz, co sądzę o Star Warsach?
  • Jesteś fanem! [dobra odpowiedź]
13. Jak wyglądałby twoim zdaniem idealny weekend, który mógłbym spędzić z koleżanką?
  • Weekend geeków filmowych. [dobra odpowiedź]
14. Na bezludną wyspę weźmie:
  • Konsolę do gier. [dobra odpowiedź]
15. Uwielbiam swojego brata, ale czasami nie mam z nim łatwego życia...Dlaczego?
  • Często chce, żebyś z nim zostawał. [dobra odpowiedź]
PS. Jeszcze raz dzięki za nadsyłanie rozmów mailem! Dzięki za nadsyłane komentarze z odpowiedziami!

5 komentarzy:

  1. pytanie kastiela o przezwisko to kotek

    OdpowiedzUsuń
  2. Nataniel: 1. wakacje spędzi w Stanach Zjednoczonych. 2. Jest uczulony na pyłki.
    Kentin: dobra odpowiedź to ta z domkiem na drzewie.
    Armin: znak zodiaku to bliźnięta.

    OdpowiedzUsuń
  3. kastiel pomógł by Iris kentin nosi soczewki amber szaleje za kastielem od kad bylidziećmi

    OdpowiedzUsuń
  4. kasietl jaki jest moj znak zodiaku? lew
    potwierdzone info B)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ma na imie mama Armina: Victoria

    OdpowiedzUsuń