UWAŻAJCIE !!! W niektórych komentarzach ukazuje się link do hakowania gry i temu podobne. To SPAM!
Chwilowo poprawiam szablon bloga, za nieudogodnienia przepraszam!

22 lipca 2017

Zmiana szablonu na blogu i nie tylko!

Siema!
To nie koniec bloga tylko szablonu! Od zimy pracowałam nad zmianą tego szablonu oraz moich profilów. Nawet nie wiecie ile razy odrzucałam w połowie zrealizowany pomysł i rozpoczynałam od nowa... Ale wreszcie udało mi się wykreować coś, co w stu procentach mnie zadowala. Jak już widzicie, przeszłam od kolorowej strony w taką o stonowanych barwach i pozmieniałam to i owo.

Z nowości:

  • Menu jest po prawej stronie, można je rozwijać po najechaniu kursorem.
  • Dawną stronę dodatki rozdzieliłam na osobne strony z tutorialami, galerią itd.
  • U dołu ekranu jest player z muzyką. Piosenki odtwarzają się losowo. Jeśli chcesz dodać do listy swój ulubiony utwór, napisz do mnie. Teoretycznie wrzuciłam przypadkowe piosenki, 70% z nich nie znam xD
  • W większość postów, zwłaszcza poradniki odcinków, wyróżniłam kolorami ważniejsze hasła, aby łatwiej było je odnaleźć (no... może jeszcze nie we wszystkich, jest to czasochłonna zabawa, więc nadal nad nią pracuję).
  • Tutaj jest link do notki z ankietą, która pomoże mi planować następne wpisy na bloga. Liczę na Waszą pomoc!

W planach:

  • W podobnym stylu wykonać szablon do profilu w grze SF, Google+ i w kanale Youtube.
  • A z planów czysto blogowych? W zakładce zapowiedzi są wypisane kolejne notki.
Jeszcze dopracowuję szczegóły i jeśli znajdziecie błędy lub nietypowe efekty, dajcie mi o nich znać, proszę! Z góry dziękuję!
Mam nadzieję, że nowy szablon bloga podoba się Wam:)

Pozdrawiam!
Harimau