UWAŻAJCIE !!! W niektórych komentarzach ukazuje się link do hakowania gry i temu podobne. To SPAM!
Chwilowo poprawiam szablon bloga, za nieudogodnienia przepraszam!

29 października 2016

◦ Duch w liceum! ◦

Wskazówki

Samopoczucie - w tym odcinku samopoczucie nieustannie się zmienia. Podczas drugiego zadania w siłowni można natrafić na dyrektorkę, która podniesie nam samopoczucie o kilka procent.
Lovometry - Trzeba uważać podczas rozmów z chłopcami. Jest wiele odpowiedzi o negatywnej reakcji.

Ciekawostka

W odcinku pojawiają się trzy nowe postaci: nauczyciel Farazowski oraz uczniowie Rozalia i Lysander, a także dwie nowe lokacje: korytarz i klatka schodowa.

Wróżka

Znajdziemy ją w ogrodzie: pod koniec zadania X - Znajdź dwa podejrzane przedmioty w (...), po tym jak znajdziemy dwa pierwsze przedmioty na klatce schodowej; w trakcie zadania XIII - Znajdź jeszcze raz dwa podejrzane przedmioty i (...). Sprezentuje nam okulary przeciwsłoneczne lub $.

Wydatki

  • Amber zabiera nam - 10$
  • Beżowy top Amber - 25$
  • Turkusowy naszyjnik Amber - 35$
  • Biała torebka Amber - 18$
  • Plastikowe pająki - 7$
  • Czerwony spray - 14$
  • Aparat fotograficzny - 57$
  • Strój na randkę - Kastiel 19$ i Nataniel 19$.
Łącznie 185$

Strój na randkę

Zadania

Zanim tak naprawdę zaczniemy odcinek, pojawi się ChiNoMimi i powiadomi nas o dostępie do dwóch mini-gier, o których wspomniałam w solucji poprzedniego odcinka (więcej o mini-grach w zakładce „Świat gry").
Odcinek zaczynamy od rozmowy z nowym nauczycielem. Tak oto rodzi się pierwsze zadanie:

I - Oprowadź pana Farazowskiego po wszystkich miejscach w liceum, które znasz

Musimy odwiedzić każdą lokację: Sala A, Pokój gospodarzy, Dziedziniec, Siłownia, Klub ogrodników. Wracamy na Korytarz główny, aby zakończyć oprowadzanie.
Przemieszczamy się, by wpaść na nową uczennicę - Rozalię, a potem na Amber, co przekształca się w zadanie:

II - Porozmawiaj z uczniami, aby znaleźć sposób jak się zemścić na Amber

Naszym celem jest Iris, z którą rozmawiamy dwa razy, aby odblokować kolejne zadanie. Znajdziemy ją w Sali A. Po drodze musimy porozmawiać też z pozostałymi uczniami.

III - Kup w sklepie z ubraniami taki sam top, naszyjnik i torebkę jakie ma Amber. Załóż je i wróć do liceum

Wybieramy zakładkę „Miasto" i wchodzimy do „Sklepu z ubraniami". Tam kupujemy ubrania Amber (ich nazwy i koszt są podane powyżej w sekcji: Wydatki). Następnie w mieszkaniu przebieramy naszą postać w te trzy ciuszki i wracamy do gry. Na korytarzu powinniśmy znaleźć Amber.

IV - Uups! Nie udało się. Znajdź inny sposób, żeby się zemścić na Amber.

Możemy wrócić do Sali A, aby porozmawiać z Iris.
Potem rozmawiamy z Natanielem i Kastielem, aż podpowiedzą nam co przyda się do zemsty. Zapoczątkuje to dwa zadania, związane z zakupami.

V - Kup plastikowe pająki i schowaj je w szafce Amber

ORAZ ZADANIE:

VI - Kup spray i użyj go, żeby pomazać szafkę

W obu przypadkach wybieramy się do „Bazaru" (przez zakładkę „Miasto"). Po zakupie sprayu i pająków wracamy do gry. Aby zaliczyć zadania 4 i 5, musimy porozmawiać chociaż raz z Kastielem i przejść się po głównym korytarzu w celu odblokowania akcji.

VII - Znajdź coś, czym będziesz mogła zmazać napisy i pójdź po lekcjach z Li wyczyścić klatkę schodową

Trzeba porozmawiać z Natanielem dwa razy. Po drugiej rozmowie w pokoju gospodarzy pojawi się wiadro i gąbka.

VIII - Znajdź napis na klatce schodowej i usuń go

I oto przed nami ukazuje się nowe miejsce w szkole.
Wystarczy kliknąć na jeden z bazgrołów:
Następnie zmieniamy lokację, aby zadanie się zakończyło.

IX - Znajdź Li i wróć do siebie

Wracamy na klatkę schodową.
Tu kończy się dzień. Po powrocie do szkoły:

X - Znajdź dwa podejrzane przedmioty w miejscu, gdzie pojawił się duch, a potem zapytaj Nataniela i Kastiela co o nich myślą

Po znalezieniu tych przedmiotów idziemy rozmawiać z chłopakami, aż zaliczy nam zadanie.

XI - Zostań w szkole do wieczora i sprawdź czy duch znowu się pojawi

Przemieszczamy się, aż w szkole nastanie noc. Musimy też spotkać Nataniela.

XII - Sprawdź czy szkoła jest pusta, zanim wrócisz czatować na ducha

Idziemy na klatkę schodową.

XIII - Znajdź jeszcze raz dwa podejrzane przedmioty i zapytaj Nataniela i Kastiela co o nich myślą

Podnosimy dwa dowody i ponownie rozmawiamy z chłopakami. Następnie spacerujemy do momentu odblokowania kolejnego zadanka.

XIV - Kup aparat fotograficzny i poczekaj do wieczora, aby zrobić zdjęcie ducha

Tym razem na bazarze kupujemy aparat. Potem wystarczy zmienić lokację, aby nadszedł wieczór, i udać się na klatkę schodową.
To już koniec odcinka. Podczas ostatnich dialogów kupujemy strój na randkę i odblokowujemy ilustrację - a to z kim jest ilustracja, zależy od wysokości lovometrów.

Dialogi

W tym odcinku możliwe są dialogi z Natanielem, Kastielem, Rozalią, Iris i Amber.

Nataniel

Ach, dzień dobry. Witamy pana.
+ Tak więc, to jest pokój gospodarzy. Gdyby następnym razem potrzebował pan pomocy, radzę zapytać o Nataniela. Jest bardzo uczynny.
- Tak więc, to jest pokój gospodarzy. Gdyby następnym razem potrzebował pan pomocy, radzę zapytać o Nataniela. Jest gotowy zrobić wszystko, aby dobrze wypaść.
= Tak więc, to jest pokój gospodarzy. Gdyby następnym razem potrzebował pan pomocy...
Co? Mówisz serio?
- Nie, to żart!
+ Pewnie, że mówię serio! Proszę, zrób coś!
= Nie pierwszy raz ci o tym mówię!
Strasznie mi przykro, to prawda, że ostatnio nawet w domu są z nią problemy... Może mógłbym ci oddać te pieniądze.
+ Tu nie chodzi o pieniądze... Mógłbyś z nią pogadać, żeby mnie zostawiła w spokoju? [dostaniemy 15$]
- Zabrała mi 10$. Ale chcę, żeby dostała nauczkę! [dostaniemy 10$]
= Oke, daj mi 10$ i zakończmy ten temat. [dostaniemy 10$]
Jeszcze nie, nie miałem czasu.
- Serio, to twoja siostra. Rusz się.
- Okej, w każdym razie nie naciskam.
+ Ok, przyjdę później.
Ech...W sumie, nie. Przykro mi.
= No dobra, muszę coś wymyślić i dać nauczkę twojej siostrze.
- No dobra, chcę się zemścić na twojej siostrze.
- No dobra, nie chciałbyś pomóc mi ukarać swoją siostrę?
Chcesz się zemścić? Nie uważasz, że to trochę głupie zachowywać się jak ona?
= Będę gorsza od niej!
- Spoko! To nie będzie nic bardzo złośliwego.
- Ech, skoro "dyrekcja" nic nie robi, sama muszę sobie jakoś radzić.
W końcu pogadałem z Amber.
- To już wiem, dzięki. Właśnie się na mnie rzuciła. Co jej powiedziałeś?
= Zauważyłam, nie minęły dwie minuty, a już się na mnie rzuciła. To co jej powiedziałeś? Przynajmniej poskutkowało?
- I co jej powiedziałeś? Bo nie wydaje mi się, żeby to było zbyt skuteczne...
Ach... Źle to przyjęła. Powiedziała, że jeżeli to zrobię, to ona powie rodzicom, że uwziąłem się na nią w szkole.
= A widzisz?
- Tym lepiej dla ciebie. Już od jakiegoś czasu powtarzam ci, że twoja siostra to żmija.
Najwyraźniej... Jestem strasznie zaskoczony zachowaniem mojej siostry, nie wiedziałem, że jest taka w szkole. Może mogłem cię wcześniej posłuchać.
- W końcu to zauważyłeś! A więc, wyświadczysz mi przysługę?
- Nie szkodzi, ale teraz wyświadczysz mi małą przysługę, prawda?
+ W ramach przeprosin wyświadczysz mi przysługę, prawda?
Mówisz o swojej małej zemście? Czego chcesz dokładnie?
- Wyrzuć ją z liceum!
= Kilka wskazówek, coś czego w szczególności nie lubi...
- Chcę, żeby zapłaciła za to co zrobiła.
Ona zawsze panicznie bała się pająków. Może to ci w czymś pomoże?
- Chcesz mi powiedzieć, że mam iść poszukać... pająków? Bleee...
= Ale ja też się boję pająków!
- I co niby mam potem zrobić z tymi pająkami?
Sucrette! Dyrektorka właśnie mi powiedziała, że zostałaś ukarana, bo widziała jak mazałaś po szafce razem z Li?!
- Tak, to twoja wina. Straciłam za dużo czasu na schowanie pająków w szafce i zostałam przyłapana!
= Tak, Li mnie zauważyła i przez przypadek została w to wciągnięta. W końcu obie zostałyśmy ukarane.
- Taaa... Ale pierwszy raz zrobiłam coś takiego...
Mówiłem ci, że to zły pomysł.
- Och, nie praw mi morałów.
+ Ale bardzo kuszący... Po prostu nie miałam szczęścia.
- Byłam po prostu w złym miejscu o złej porze. Jak będę mogła to spróbuję jeszcze raz.
Ach, to prawda, że byłaś tu po lekcjach... A więc co widziałaś?
- Wszystko okej? Dziwnie wyglądasz.
- Byłam tutaj z Li, wiesz dlaczego. Jesteś jakiś dziwny.
= Zgadnij!
Ech, ech (kaszle). Mówisz, że widziałaś ducha?
- Taak! To było straszne! Byłyśmy z Li na klatce schodowej, już miałyśmy iść, gdy nagle usłyszałyśmy hałas, a potem zobaczyłyśmy cień!... Uciekłyśmy...
= Tak, usłyszałam krzyk, a potem pojawił się wielki cień!
= Tak mi się wydaje. Nie wiem czy to był duch, ale widziałam jak nagle pojawił się ludzki cień.
Chyba ci się zdawało.
- Nie, zapewniam cię, że to był duch! Mam zamiar przeprowadzić małe śledztwo...
= Obu nie mogło nam się to samo przyśnić. Mam zamiar przeprowadzić małe śledztwo...
= Nie sądzę... Mam zamiar przeprowadzić małe śledztwo...
Czemu chcesz prowadzić to śledztwo? Naprawdę wierzysz w duchy?
= Tak, jestem pewna, że istnieją.
= Może? W każdym razie coś lub ktoś tam był.
Kawałek plastiku i niedopałki? To niczego nie dowodzi.
- Nie rozumiesz?!
= Ech... Na pewno ktoś tu był.
= Nie ma w liceum strażnika nocnego? Iris o tym wspomniała.
Co znowu widziałaś?
- Dobrze wiesz o czym mówię!
- Duch, znowu się pojawił!
= W sumie to znowu usłyszałam ten sam hałas, ale nic nie widziałam...
Ale ktoś mógł go zgubić rano, przed lekcjami. Jak chcesz to go zatrzymam, gdyby ktoś chciał się po niego zgłosić.
- Nie, jestem pewna, że ktoś zgubił te rzeczy w nocy. Spróbuję się dowiedzieć do kogo należą.
- Nie, chcę się dowiedzieć kto się szwęda nocą po szkole!
= Ech... Najpierw sama spróbuję znaleźć właściciela, jak mi się nie uda to ci to oddam.

Kastiel

_____
+ A więc, to jest dziedziniec. Radzę tu nie przychodzić, jeśli nie chce pan spotykać nieprzyjemnych typów.
- A więc, to jest dziedziniec, ale nauczyciele chyba nie przychodzą za często na dziedziniec, prawda?
- A więc, to jest dziedziniec. Tutaj może pan spotkać takich czarujących wyrzutków jak ten tutaj.
_____
- Chyba śnię! Wiesz, że dałam się okraść Amber?!
+ Uffff, w końcu skończyłam oprowadzać tego profesora.
- Amber to naprawdę wstrętna krowa!
A więc, masz dla mnie jakąś kasę?
- Tak, oczywiście. Poczekaj, sprawdzę ile mam przy sobie...
- Chyba w twoich snach!
+ ...
Hahaha... Masz jakiś pomysł?
= Sama nie wiem...
= Słuchaj! Skoro Amber chce z tobą chodzić, to może razem coś wykombinujemy? [kontynuacja dialogu - ale wszystkie odpowiedzi negatywne!]
Co ja mogę wiedzieć, nie zastanawiałem się nad tym...
- Prrrrooooosszzęęęę!
- Jestem pewna, że taki cwaniak jak ty musi mieć jakiś pomysł!
= Naprawdę nie masz żadnego pomysłu?
Swoimi palcami?
- Hahaha, bardzo śmieszne...
= Ech, nigdy tego nie robiłam!
- A tak na serio?
No dobra, powiesz mi w końcu tę wielką nowinę czy nie?
= Byłam na klatce schodowej z Li i zobaczyłam ducha!
- Widziałam ducha!
- Nie domyślasz się?
Czasem naprawdę jesteś głupiutka! Pewnie, że nie. Dziewczynko, duchy nie istnieją.
- Ja wierzę, że istnieją.
- To jak wytłumaczysz to, co widziałam?
= Mów co chcesz, ale tam na schodach coś było.
A więc? Duchy palą i jedzą plastik, tak?
=/- Skończysz się w końcu ze mnie nabijać?
= Ktoś musiał tutaj palić papierosa.
Hmmmm... Zdziwiłbym się, gdybyś zobaczyła co to było.
= W sumie to uciekałam zanim zobaczyłam co to było, ale usłyszałam coś!
- Skąd możesz wiedzieć co mogę zobaczyć, a czego nie?
- Przyrzekam! Słyszałam ten sam hałas co wczoraj!
Nie wiesz co to jest?
- Plastikowe akcesoria.
- Modne akcesoria.
+ Akcesoria do gitary.

Rozalia

Hej, uważaj jak chodzisz!
= Co? To ty na mnie wpadłaś!
+ Przepraszam, nie zauważyłam cię.

Iris

Nie wiem... Naprawdę myślisz, że to mogłoby rozwiązać twój problem?
+ Nie musiałoby to być nic bardzo złośliwego...
- Tak i nie, nie obchodzi mnie to. Chcę tylko, żeby zapłaciła za swoje zachowanie.
Amber uwielbia modę. Jestem pewna, że bardzo by się wkurzyła, gdybyś przyszła do szkoły w takich samych ciuchach jak ona. Powinnaś spróbować.
+ Dzięki, spróbuję. Nie mam nic do stracenia.
- To chyba słaby pomysł, ale dobra... Spróbuję.
A więc, spróbowałaś?
- Twój pomysł był raczej słaby. Nic mi to nie dało oprócz tego, że się ośmieszyłam.
= Zrobiłam tak jak mówiłaś. Tylko się ośmieszyłam, prawie wcale nie zareagowała.

Amber

O proszę, a kto to?! Dobrze, że cię widzę. Chcemy zjeść dzisiaj w mieście, ale Charlotte zapomniała wziąć pieniędzy. Pomożesz nam, prawda?
Tak, pewnie (Dajesz Amber 10$). [tracimy 10$ i samopoczucie maleje o 5%]
Nie sądzę... (Nie płacisz.) [tracimy 10$ i samopoczucie maleje o 5%]

_________________________________
Wszelkie pytania i uwagi proszę pisać TUTAJ