UWAŻAJCIE !!! W niektórych komentarzach ukazuje się link do hakowania gry i temu podobne. To SPAM!
Chwilowo poprawiam szablon bloga, za nieudogodnienia przepraszam!

21 października 2016

Halloween 2016

Notka edytowana 28.10.2016 o 20:32!
(poprawiłam opis dotyczący zjawy w punkcie „Misje", dodałam wzmiankę
w notce o kreacjach i napisałam o nowości w grze (na samym dole wpisu))

Słowem mini-wstępu: poprawiłam ten wpis, wreszcie wszystko jest jak należy ;)

Zapraszam do relacji z eventu (wciąż trwającego btw) i kilku moich opinii na jego temat!
Na wstępie mogę powiedzieć, że to moje ulubione wydarzenie. Podobają mi się zarówno stroje, ilustracje jak i reguł eventu. 

Czas trwania eventu

21 października od 11:00 do 1 listopada do 23:59

Zasady

Celem eventu jest zdobycie kluczy, co prowadzi do odblokowania fragmentów ilustracji i strojów. Po wydarzeniu oprowadza nas czarownica, która komunikuje również o wszelkich dokonaniach.

Klucze

Można uzyskać na dwa sposoby: poprzez przejście misji eventowych lub zakup - koszt 20 PA za jeden klucz. Kupować klucze można aż do wyczerpania PA, warto jednak codziennie zdobyć kilka za darmo w misjach. Ich ilość mamy wyświetloną po lewej stronie ekranu:

Misje

Codziennie mamy dostęp do pięciu misji. Póki co misje są identyczne każdego dnia.
Zjawa w mieszkaniu
  1. Zaloguj się do gry! - nic prostszego 
  2. Znajdź zjawę ukrytą na stronie! - zjawa może ukazać się wszędzie, i nie zawsze ma ten sam rozmiar. Jej pojawieniu towarzyszy dźwięk śmiechu dziewczynki. Osobiście zawsze wchodzę w zakładkę „miasto" i otwieram w nowych kartach wszystkie dostępne lokacje, jeśli nigdzie nie ma zjawy, przechodzę do zakładki „mieszkanie" i powtarzam czynność. Zjawa może pojawić się też na czyimś profilu, w stronie „znak zodiaku" czy „moi faceci".  Raz znalazłam ją w mieście, była wysokości szkoły, innym razem na stronie pomocy.
  3. Wydaj 0/20$ ! - wystarczy kupić coś w butiku. Moim zdaniem nieprzyjemna misja, zwłaszcza jeśli pod koniec eventu ekipa gry zaprezentuje halloweenowy butik - o ile go zaprezentuje. 
  4. Przemieść się 0/10 razy w odcinku! - wystarczy 10 razy zmienić lokację w grze (w odcinku). W tej misji wydajemy tyle samo PA co na zakup jednego klucza! 
  5. Ukończ dzisiejszą grę Memo! - mini-gra, w której trzeba znaleźć dwie identyczne karty w czasie 30 sekund. U mnie wszystko strasznie się zacina i czasem zdążę wygrać grę, zanim ta zacznie odliczać czas, jak na obrazku poniżej:

Co dalej?

Kiedy mamy już klucze, możemy otworzyć drzwi. Musimy wejść na stronę eventu (kliknięciem na ikonkę klucza po lewej stronie lub przez namiot w mieście) i kliknąć dowolne drzwi. Nie ma znaczenia, które drzwi i ile razy wybierzemy. Po ich otwarciu wyskakuje okienko z fragmentem stroju lub ilustracji. U dołu strony możemy sprawdzić ile elementów zdobyliśmy.


Nagrody

Podczas eventu zbieramy klucze, aby skompletować ilustracje i przebrania.

Ilustracje

W tym wydarzeniu są tylko dwie ilustracje, z Natanielem i Kastiele. Wiadomo już, że pozostali chłopcy będą na ilustracjach w kolejnych wydarzeniach.

Kreacje

Jest pięć strojów i każdy ma inną ilość części garderoby. Uwaga, kilka elementów stroju trafia nie do szafy, a do strony gdzie zmieniamy kolor włosów i oczu oraz mimikę postaci.
Można powiększyć miniaturki klikając je.

Nagroda specjalna

Jeśli zdołamy uzbierać wszystkie 12 fragmentów ilustracji oraz 44 elementy strojów, czeka nas nagroda w postaci przebrania lisa:

Butik ?

Nie wiadomo czy będzie otwarty eventowy butik, ja jednak oszczędzam $ na wszelki wypadek ;)

PS. Kocham ten event za skrzydełka :D

Mały dodatek

Pewnie część z Was już zauważyła pewną zmianę w szafie z ubraniami. Można założyć postaci DWA przedmioty z zakładki „torebki"!

_________________________________
Wszelkie pytania i uwagi proszę pisać TUTAJ

7 komentarzy:

  1. Mi ten ivent też bardzo się podoba :D U mnie też jak się rozpoczą ten ivent też mi się dialogi ładują z pół godziny ;-;

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie mogę nigdzie znaleźć zjawy:( Korzystając z tego, że nie mam nic do roboty zaczęłam jej specjalnie szukać, chyba godzinę szukałam i nigdzie nie było ;w; Chyba mam pecha D:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taa, pierwszego dnia w ogóle nie znalazłam, ale potem już się udało:) Raz zjawa się pojawiła w momencie, kiedy wyłączałam stronę. Pech :/

      Usuń
  3. Czy po tym evencie będzie można kupić ilustracje ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie nie wiadomo, póki co trzeba zdobywać klucze i liczyć na to, że wylosujemy fragmenty ilustracji, otwierając drzwi.

      Usuń
  4. Nie wiem jak zagrać w tę grę Memo. Nigdzie nie mogę jej znaleźć. Czy ktoś mógłby mi pomóc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pytanie nie dotyczy powyższego posta! W menu jest zakładka ASK ME - tam proszę kierować wszelkie pytania, o ile nie ma na nie odpowiedzi na blogu.
      Dodam, że już pisałam o tej grze w jednym poście. Sprawdź w zakładce „Świat gry" --> „Mini-gry."

      Usuń