UWAŻAJCIE !!! W niektórych komentarzach ukazuje się link do hakowania gry i temu podobne. To SPAM!
Chwilowo poprawiam szablon bloga, za nieudogodnienia przepraszam!

19 lipca 2016

NOWA GRA! - Eldarya

W grze Słodki Flirt u góry ekranu po prawej stronie jest rozwijana zakładka z innymi grami Beemove. Osobiście gram w Miss Fashion, ale tylko w celu przebieranek. Nie o Miss Fashion jednak chcę pisać, a o nowej, jeszcze nie opublikowanej grze. Eldarya.

Potężny kryształ został rozbity na tysiące kawałeczków.

Eldarya powoli pogrąża się w chaosie... Uda ci się zmierzyć z nową rzeczywistością? Odkryj magiczny świat pełen tajemnic i niebezpieczeństw.

Miłosna przygoda, która zależy od twoich wyborów.

Na stronie gry przedstawione są pokrótce postaci, chowańce, świat gry i to, co mnie interesuje najbardziej - czyli? - avatar! Bohaterka, w którą się wcielimy będzie miała możliwość - już teraz to widzę - ubrania się w fantastyczne stroje! Śmieszy mnie fakt, że ów avatar jest łudząco podobny do Sucrette ze Słodkiego Flirtu.
Wiem że nie każdy gra w te gry z tych samych powodów co ja, dlatego wszystkim Wam i głównie miłośnikom romansów prezentuję ten ono krótki filmik z zapowiedzią gry. Muszę przyznać, że niektóre kadry z chłopakami przykuły moją uwagę;)
Dla zainteresowanych dodam, że już zarejestrowałam się do Eldaryi. Mój nick: Harimau. Nie mogę się doczekać pierwszego... epizodu? Tak!

_________________________________
Wszelkie pytania i uwagi proszę pisać TUTAJ