UWAŻAJCIE !!! W niektórych komentarzach ukazuje się link do hakowania gry i temu podobne. To SPAM!
Chwilowo poprawiam szablon bloga, za nieudogodnienia przepraszam!

9 lipca 2016

Halloween 2011

Na samym początku ChiNoMimi wyjaśnia, iż w odcinku nie stracimy PA oraz w zakładce „Moje zadania" nie pokażą się żadne zadania. Nie stracimy również $. Pomijam fakt, że pierścionek do tego odcinka kosztuje 100PA.
Ponieważ gra nie proponuje żadnych misji, sama podzieliłam odcinek na pewne etapy i spisałam w formie zadań.

Start odcinka

W zakładce Miasto musimy przejść do Jubilera, aby kupić u niego Dziwny pierścionek Halloween 2011. Następnie w zakładce Mieszkanie zaglądamy do skrzynki Moje pierścionki i zakładamy Su ów pierścień. Gra automatycznie przeniesie nas do odcinka specjalnego.

Strój na randkę

Ilustracja

Aby ją zdobyć, należy poprawnie odpowiedzieć w dialogach z chłopakiem.

Mapa

Zadania

Su jest w szkole i nagle magiczny wir przenosi ją na mroczny cmentarz.

I - Rozejrzyjmy się...

Wystarczy przejść przez lokacje: Zaniedbany grób, Ruiny zamku i Ponura droga, aby w każdej z nich odblokować opis danego miejsca. Kiedy skończymy, spotkamy nietoperza o imieniu Czarny.

II - Grób Marii Magdaleny

Nietoperz skieruje nas do oddalonego od cmentarza grobu (lokacja Opuszczony grób). Kiedy już go obejrzymy, wracamy do Ruin zamku aby kontynuować rozmowę z maluchem.

III - Dimitry

Aby spotkać wampira, należy udać się do Opuszczonego grobu. Dimitry nas „wyprasza", więc wracamy do nietoperza.

IV - Poprawić humor wampirowi

Po rozmowie z Czarnym, Su postanawia nakarmić Dimitry'ego. Musimy znaleźć odpowiedni „posiłek" i zanieść go do wampira. Daniem okazuje się być czarny kot, którego znajdziemy przy Ruinach zamku:
Mamy wybór: podarować kota lub go wypuścić (patrz poniżej: Dialogi).
Po sprawie z kociakiem warto od razu wrócić do wampira, aby odblokować dodatkową rozmowę.

V - Poprawić humor wampirowi. Plan B

Po powrocie na Zaniedbany grób Su wpada na pomysł udekorowania nagrobków. Musimy uzbierać łącznie trzy bukiety.
kwiatki na bukiet 1
kwiatki na bukiet 2
kwiatki na bukiet 3
Gdy ostatni bukiet trafi pod jeden z zaniedbanych grobów, obok Su zjawi się Dimitry. Idziemy za nim do Ruin zamku, gdzie dostajemy strój.
Następnie musimy przejść do innej lokacji, aby odblokować ostatnią rozmowę - poniżej zaznaczyłam, która opcja w dialogu gwarantuje ilustrację!

Dialogi

Dimitry

... Jaka jest twoja grupa krwi?
- Nie mam pojęcia.
+ Czemu chcesz to wiedzieć?
- Nie udzielam takich informacji byle komu!
Słucham?
= Chciałam powiedzieć... wampirem, który spala się na słońcu?
+ Chciałam powiedzieć... wampirem, który pije krew?
= Chciałam powiedzieć... wampirem, który boi się czosnku?
Przeraża cię to?
- Trochę... To nie jest zbyt pocieszające, gdy stoi przed tobą potwór...
= No pewnie! Widziałam pełno filmów na temat wampirów! Są straszne!
= Nie, wcale... Nie to, żebym się nudziła, ale już sobie pójdę...
_____
- (Dam mu kotka. To w dobrej wierze.)
+ (Wypuszczę kotka.)
Łatwo wywnioskować, że tak.
- Czemu zajęło ci to tak wiele czasu?
+ Przemieniłeś się w wampira tylko dla niej?
Nie wiem.
+ (Bardzo się boję, ale nie mogę mu odmówić po tym wszystkim, co już przeżył... Poza tym, skoro to tylko sen, to nie powinnam się niczego obawiać...) [ILUSTRACJA]
- (Nie mogę tego zrobić. Jeżeli to tylko sen, to ból mógłby mnie obudzić, a chciałabym jeszcze trochę tutaj zostać...)