UWAŻAJCIE !!! W niektórych komentarzach ukazuje się link do hakowania gry i temu podobne. To SPAM!
Chwilowo poprawiam szablon bloga, za nieudogodnienia przepraszam!

19 lipca 2016

Letni butik 2016

Moje szczęście nie zna granic! Dziś (a właściwie wczoraj) przypadkiem sprawdzam sobie Słodki Flirt, a tu niespodzianka w postaci butiku! Gram w tę grę głównie dla strojenia postaci, więc tego typu eventy odpowiadają mi najbardziej. Ale do rzeczy, dowiedzmy się, co ekipa Beemoov nam oferuje!

Czas trwania eventu

od 18 lipca od 15:00:00 do 15 sierpnia do 23:59:59
- łącznie CZTERY tygodnie!

Zawartość butiku

Specjalny wakacyjny strój 2016

Bonusowe niespodzianki

Karnacja Brzoskwinia
Długie uszy elf (w kolorach każdej karnacji)

Kreacje z ubiegłorocznych eventów

(ubrania w pięciu kolorach, peruki w dwunastu kolorach)

* Do obrazowania kreacji używam losowych kolorów.
Strój Lato 2015
Halloween 2015
Gwiazdka 2015
Walentynki 2016

Uwaga!

Wszystko z wyjątkiem Stroju Wakacyjnego 2016 kosztuje o 20% mniej!!!

Ekipa Słodki Flirt w komunikacie dotyczącym wyprzedaży pisze: „Nie przegapcie okazji!" Osobiście jestem skonsternowana i mam wrażenie, iż to zdanie oznacza albo krótkotrwałą promocję, albo... może za tydzień ceny spadną o 40%? Albo za dużo myślę i nic się nie zmieni. Tak czy owak postanowiłam wstrzymać się z zakupami na jakiś czas i poczekać na rozwój akcji + trzeba się codziennie logować, aby uzbierać więcej $.

_________________________________
Wszelkie pytania i uwagi proszę pisać TUTAJ