UWAŻAJCIE !!! W niektórych komentarzach ukazuje się link do hakowania gry i temu podobne. To SPAM!
Chwilowo poprawiam szablon bloga, za nieudogodnienia przepraszam!

14 stycznia 2017

Gwiazdka 2011

Na samym początku ChiNoMimi wyjaśnia, iż w odcinku nie stracimy PA oraz w zakładce „Moje zadania" nie pokażą się żadne zadania. Nie stracimy również $. Pomijam fakt, że pierścionek do tego odcinka kosztuje 100PA.
Moim zdaniem jest to najbogatszy w prezenty odcinek specjalny, gdyż możemy zdobyć w nim blisko 50 ubrań! Jest jednak pewien problem, nie wszystko dostajemy od razu.
Ten odcinek polega na prowadzeniu rozmów z postacią oraz zagraniu w mini-grę. Nie ma przechodzenia pomiędzy lokacjami (to dzieje się automatycznie).

Start odcinka

W zakładce Miasto musimy przejść do Jubilera, aby kupić u niego Gwiazdka 2011. Następnie w zakładce Mieszkanie zaglądamy do skrzynki Moje pierścionki i zakładamy Su ów pierścień. Po zatwierdzeniu, gra automatycznie przeniesie nas do odcinka specjalnego. (więcej o pierścionkach w zakładce „Świat gry")

Strój na randkę

(bielizna + odzież wierzchnia)
Kreację dostaniemy na koniec odcinka.

Mini-gra

Zabawmy się w łapanie prezentów!

Zasady

Szczegóły są opisane przed samym rozpoczęciem gry. Dodam do nich pewną „ciekawostkę":
  1. Staramy się złapać do skarpety jak najwięcej ładnych prezentów, sterując myszką (ruchy w lewo i w prawo).
  2. Unikajmy zniszczonych prezentów - tracimy przez nie punkty!
  3. W mini-grze można zdobyć maksymalnie 20 punktów i jest to równoznaczne z nagrodami:
    0 - 5 punktów = 1 element ubioru
    6 - 10 punktów = 2 elementy ubioru
    11 - 15 punktów = 3 elementy ubioru
    16 - 19 punktów = 4 elementy ubioru
    20 punktów = 5 elementów ubioru
    Aby zdobyć wszystkie 40 ubrań, trzeba przejść odcinek 8 razy.
  4. Mała podpowiedź! Jeśli nie zdołaliśmy złapać kilku prezentów, szybko klikamy ikonkę odświeżenia strony w przeglądarce lub F5 na klawiaturze zanim mini-gra się zakończy!!!
    Dzięki odświeżeniu strony mini-gra zrestartuje się i będziemy mogli przejść ją ponownie. Możemy spokojnie odświeżać stronę, aż zdołamy złowić 20 prezentów.
Na poniższym filmiku pokazuję jak udało mi się złapać wszystkie prezenty. Gra się zacinała, ponieważ mój komputer jest stary i nie lubi jednocześnie grać i nagrywać filmów.
Jednak nie będę się chwalić, za którym xxx-dziesiątym podejściem udało się złapać 20 prezentów... (czego się nie robi dla Czytelników :p )

Ubrania do zdobycia w mini-grze

O tym, co wygraliśmy dokładnie, dowiadujemy się po przejściu odcinka, po zajrzeniu do skrzynki z wiadomościami, np.:

Ilustracja

Aby zdobyć ilustrację, należy dobrze odpowiadać w rozmowie z Cotonem (słodziak musi mieć wysoki lovometr!). Wystarczy, że będziecie zaznaczać wszystkie odpowiedzi z pozytywną reakcją.

Dialogi

Coton

_____
- (Spróbuj go złapać, aby przekonać się czy jest prawdziwy.)
= (Uszczypnij się na wszelki wypadek...)
Haha! To prawda, że mogłaś nie zrozumieć o co mi chodzi. Może najpierw się przedstawię. Nazywam się Coton. Jestem świątecznym skrzatem i potrzebuję twojej pomocy!
+ Ja jestem Sucrette. Jesteś świątecznym skrzatem? Takie istoty naprawdę istnieją?
- Ja jestem Sucrette. To dlatego jesteś taki malutki...
Mamy przechlapane... Przygotowywaliśmy sanie i renifery, załadowaliśmy już wszystkie prezenty. Wszystko szło jak po maśle, brakowało tylko Świętego Mikołaja. A potem nagle, nie wiadomo dlaczego, renifery się spłoszyły i odleciały bez Mikołaja. Możesz sobie wyobrazić jakie głupoty wyprawiają, gdy nikt ich nie pilnuje!
+ To straszne!
Co za organizacja...
- To naprawdę to co się przydarzyło?
Jesteśmy w krainie Świętego Mikołaja! To tutaj wszystko się odbywa! Produkcja prezentów, segregacja listów z życzeniami, przydział rózg dla niegrzecznych dzieci... Wszystko!
Och! To daleko ode mnie!
- Och! Ale zimno!
+ Och! Ten śnieg jest wspaniały!
Po prostu sama otrzymasz mniej prezentów. Im więcej prezentów złapiesz, tym więcej ich otrzymasz.
Okej! (ZAGRAJ W MINI GRĘ!) [przygotuj się, żeby w razie czego odświeżyć stronę!]
Czy możesz mi to wytłumaczyć jeszcze raz?
Naprawdę? Świetnie! Nie myślałem, że uda ci się wszystko znaleźć! Brawo!
+ Dzięki! Ciężko pracowałam, żeby mi się udało!
Mam nadzieję, że dostanę jakieś wynagrodzenie za tę pracę!
Cieszę się, że spełniłam dobry uczynek!
Miło było cię poznać!
Mi również! Nawet jeżeli na początku wydawałeś się dziwny.
+ Mi również! Szkoda, że nie mogę z tobą dłużej zostać!
- Mi również! Gdybyś był o półtora metra wyższy to zostałbyś skrzatem mojego życia!
Jestem skrzatem i posiadam magiczne moce. Zapomniałaś już o tym? Mogę cię przenieś w różne miejsca przy pomocy jednego pstryknięcia palcami!
Pamiętam, ale i tak jestem pod wrażeniem tej szybkości.
Musi być fajnie być skrzatem...
+ Coton! Wymiatasz!