UWAŻAJCIE !!! W niektórych komentarzach ukazuje się link do hakowania gry i temu podobne. To SPAM!
Chwilowo poprawiam szablon bloga, za nieudogodnienia przepraszam!

3 stycznia 2017

◦ Słodkie śledztwo ◦

Wskazówki

Ilustracje - aby dostać ilustrację, należy wybrać strój przypisany do chłopaka z najwyższym lovometrem.

Ciekawostka

Kreacje - w odcinku można zdobyć zestaw Sherlocka:
- Płaszcz Sherlock (prezent od wróżki),
- Kapelusz Sherlock (za wytypowanie Amber - Zadanie VIII),
- Lupa Sherlock (można zakupić na bazarze - Zadanie XIII),
- Fajka Sherlock (ukryty przedmiot - Zadanie IX).
Istnieje też możliwość nabycia siniaka (ale trzeba... przegapić randkę, czyli wybrać nieodpowiedni strój):

Wróżka

Podczas wykonywania zadania VIII - Znajdź klucz od pokoju nauczycielskiego i spotkaj się z Natanielem Titi będzie na klatce schodowej. Podaruje nam płaszcz Sherlocka. Na początku odcinka lub podczas zadania XIII - Znajdź teczkę ze sprawdzianami i zanieś ją Natanielowi można znaleźć ją również na klatce schodowej, wręczy nam 50$.

Wydatki

Punkty akcji: ~250 PA (liczone nowym trybem)
  • Strój na randkę - Nataniel 145$, Kastiel 145$ i Lysander 169$
Łącznie 145-169$

Strój na randkę

Zadania

Odcinek zaczynamy rozmowy z Peggy, po której następuje wybór:
(Słychać głosy dochodzące z pokoju gospodarzy. To dyrektorka wydziera się na Nataniela. Peggy poszła sprawdzić, co się stało.)
  1. (Od razu idziesz zobaczyć co się stało.)
    [samopoczucie zmaleje o 10%; sami znajdujemy klucz; Nataniel poinformuje o bransoletce]
  2. (Węszysz, aby dowiedzieć się co się stało.)
    [Kastiel poda nam klucz i poinformuje o bransoletce]
  3. (Idziesz sobie, aby uniknąć zamieszania.)
    [Lysander poda nam klucz; Klementyna poinformuje o bransoletce]
Poniższe zadania ustawiłam chronologicznie i według priorytetu, a nie według kolejności zaproponowanej w grze:

I - Porozmawiaj z pięcioma nowymi uczniami o zagubionym kluczu.

Wykonaj zadania II - VII.

II - Znajdź Lysandra i porozmawiaj z nim.

Lysander znajduje się na drugim korytarzu.

III- Spotkaj się z Peggy.

Powinna pojawić na korytarzu, zaraz po wybraniu jednej z opcji na początku odcinka.

IV - Spotkaj się z Melanią.

Jest w Pokoju Gospodarzy.

V - Spotkaj się z Klementyną.

Jest w Sali A.

VI - Spotkaj się z Violettą.

Jest w Klubie Ogrodników.

VII - Spotkaj się z Kim.

Jest na Dziedzińcu.

VIII - Znajdź klucz od pokoju nauczycielskiego i spotkaj się z Natanielem.

Po wykonaniu zadań I - VII musimy wytypować winną osobę:
  • Dyrektorka jest winna.
  • Nataniel jest winny.
  • Kastiel jest winny.
  • Lysander jest winny.
  • Amber jest winna.
  • Iris jest winna.
  • Klementyna jest winna.
  • Violetta jest winna.
  • Melania jest winna.
  • Kim jest winna.
  • Peggy jest winna.

Jeżeli na początku odcinka wybraliśmy opcję 1. (Od razu idziesz zobaczyć co się stało.), klucz będzie w Klubie Ogrodników:
W innym przypadku rozmawiamy z Lysandrem/Kastielem, aż dadzą nam klucz. Po odzyskaniu klucza idziemy do Nataniela (zapewne jest na Dziedzińcu). Możliwe, że po drodze trzeba będzie przeprowadzić kilka rozmów z uczniami, zanim pojawi się komunikat „wreszcie zdobyłam klucz".

IX - Poczekaj, aż dyrektorka opuści korytarz i idź do pokoju nauczycielskiego.

Musimy trzy razy spotkać dyrektorkę (najprawdopodobniej za korytarzu), aby wrócić do Nataniela (będzie na Dziedziniec).
W Pokoju nauczycielskim znajdziemy się automatycznie po rozmowie z Natanielem. Aby nie zostać przyłapanym, wybierz odpowiedzi z plusikiem:
Gdzie chcesz szukać?
+ (Poszukaj w szafkach z dokumentami.) *
- (Poszukaj koło stolika.)
+ (Poszukaj koło foteli.)
- (Poszukaj koło ekspresu do kawy.)
+ Mam wszystko czego potrzebuję. (Wychodzisz.)
Jeśli wybierzemy choć jedną z pozostałych odpowiedzi (jedną z minusem), wskaźnik sympatii Kastiela zmaleje, a nasze samopoczucie spadnie o 20%!
Zjawi się zdenerwowana Dyrektorka i jeśli wybraliśmy odpowiedzi z plusikami, wybawi nas pan Farazowski. Po dialogu z pedagogami będzie można podnieść ukryty przedmiot - fajkę:
_____________________________________________________________
* Pojawi się dodatkowa opcja:
Znalazłaś teczkę zatytułowaną "Lysander"...
- Jestem ciekawa... (Przeczytaj dokumenty) [lovometr Lysandra zmaleje]
+ W sumie to mnie to nie dotyczy... (Nie czytasz dokumentów i odkładasz je.) [lovometr Lysandra zwiększy się]

X - Zadawaj pytania uczniom do momentu, aż dowiesz się do kogo należy bransoletka i jednocześnie kto jest złodziejem!

Zależnie od wyboru na początku odcinka, porozmawiaj co najmniej dwa razy z Natanielem, Kastielem lub Klementyną.

XI - Znajdź Amber i zapytaj ją o jej bransoletkę i o kradzież sprawdzianów.

Wejdź do Sali A.

XIII - Znajdź teczkę ze sprawdzianami i zanieś ją Natanielowi.

Teczka („Koperta ze sprawdzianami") znajduje się na Klatce schodowej:
Następnie musimy odszukać Nataniela i oddać zgubę.
W trakcie tego zadania można (ale nie trzeba) kupić gadżet na Bazarze - lupę.

XIV - Odnajdź notatnik Lysandra i zanieś mu go.

Notatnik leży na ławce na Dziedzińcu:
Musimy go oddać Lysandrowi.
Na koniec spotykamy Amber. Uwaga!
Jeśli wybierzemy strój na randkę z chłopakiem o niższym poziomie sympatii, Su zostanie spoliczkowana przez Amber (i do szafy z odzieżą trafi... siniak).
Jeśli wybierzemy strój na randkę z chłopakiem o wyższym poziomie sympatii, dostaniemy ilustrację.

Dialogi

W tym odcinku możliwe są dialogi z Nataninelem, Kastielem, Lysanderm i Peggy.

Nataniel

Skoro ktoś mi go ukradł, to nie mam zielonego pojęcia, gdzie on może być. Ogólnie albo zostawiam go w pokoju gospodarzy albo mam go przy sobie.
= Jak ktoś mógł ci go ukraść skoro cały czas masz go na oku?
= Spoko, znajdzie się.
- To chore, nie uważasz na swoje rzeczy czy co?!
Nie mogę o tym gadać...
= Czaję... W takim razie, skupię się na szukaniu klucza.
= Powiedz mi! Jak inaczej mam ci pomóc?
= Skoro mi nie ufasz, to radź sobie sam!
Nie mam pojęcia. Gdybym kogoś podejrzewał, to bym się tak nie zamartwiał.
= Może ktoś, kto ma złe stopnie i musi oszukiwać?
= Może ktoś, kto wiedział, że przez to będziesz w tarapatach? [więcej dyskusji]
= Ech... Niech pomyślę...
Myślisz, że to Kastiel?
= Nie, nie zrobiłby tego!
= Może i tak... Ale nie jestem pewna.
= Tak, to w jego stylu.
Poczekaj! W sumie... Dokumenty, które zostały skradzione to przyszłe sprawdziany. Jak możesz się domyślić, były trzymane pod kluczem w pokoju nauczycielskim.
- Super, a więc sprawdziany będą opóźnione?!
= Teraz lepiej rozumiem powagę sytuacji.
+/= Och, rozumiem! Nie martw się, znajdziemy je!
Tak... jesteś pewna, że chcesz ryzykować?
= Tak, muszę się koniecznie dowiedzieć kto to zrobił!
- Nie, ale czuję, że powinnam...
+ Nie jestem pewna, ale chcę wiedzieć kto to zrobił.
Możesz wejść do pokoju tylko raz i to szybko, żeby cię nikt nie zauważył... Zrozumiałaś?
= Okej, zrozumiałam!
= Mmm... Poczekaj, możesz mi powiedzieć to wszystko jeszcze raz?
Nie podoba mi się to za bardzo, ale chyba nie mam wyboru...
+ Rozumiem, ale wydaje mi się, że masz rację...
= Masz rację, nie masz innego wyboru!
- Nie powinieneś tego robić!

Kastiel

No i? To mnie nie dotyczy.
- Nie cieszysz się? Ty, który nie cierpisz Nataniela.
- Naprawdę? Jesteś pewny, że "w ogóle" cię to nie dotyczy?
= Nie sądzisz, że trzeba by mu pomóc?
Nie.
= Jesteś pewien?
= Powiedziałbyś mi, gdybyś coś wiedział?
- Jestem pewna, że wiesz gdzie on jest!
Ależ oczywiście...
+ Nie żartuję, chociaż raz mógłbyś być milszy.
- Naprawdę nie masz z tym wszystkim nic wspólnego?
= Masz pomysł kto mógł to zrobić?
_____
=/- No weź, powiedz mi prawdę! Nikomu nic nie wygadam, obiecuję! [duży minus gdy niski lovometr]
=/+ Wiesz, że ktoś ukradł kopie przyszłych sprawdzianów? [więcej dyskusji]
Serio? A więc, na razie z tym jednym mamy spokój.
+ Masz dobre stopnie?
=/- Wyglądasz na zadowolonego...
- Dalej nie masz mi nic do powiedzenia?
No cóż... Ani dobre, ani złe. Dlaczego pytasz?
- A tak tylko chciałam wiedzieć.
- Chciałam sprawdzić czy przypadkiem nie masz interesu w tym, żeby ukraść te sprawdziany!
= Znasz ludzi, którzy mają problemy, żeby zaliczyć sprawdzian? [więcej dyskusji]
Nie wiem, połowa szkoły? Ich wszystkich też masz zamiar dręczyć?
= (Nalegasz.) [możliwe, że będzie minus przy niskim lovo - jeszcze sprawdzam]
(Nie nalegasz.)
Tak, trzymaj. A teraz proszę cię, przestań mnie już o wszystko oskarżać.
+/- Sorry, teraz ci wierzę. [nie jestem pewna, ale MINUS będzie jeśli w powyższym pytaniu wybraliśmy drugą odpowiedź]
- Wiedziałam, że to ty je miałeś!
 A to ciekawe...
- Naprawdę myślałam, że to byłeś ty...
-/= Jak ona mogła to zrobić swojemu bratu?
+ Mam nadzieję, że ją wyrzucą.

Lysander

Cześć... Sucrette, tak?
+ Tak! A więc, ty i Kastiel jesteście dobrymi przyjaciółmi?
= Tak! A więc od dawna komponujesz?
- Tak! A więc bawisz się w straszenie ludzi?
A co niby miałbym wiedzieć?
= Zapasowe klucze zniknęły.
- Ktoś stara się wrobić Nataniela...
- W szkole jest złodziej. To on ukradł klucze.
To pewne, że klucze nie mogły same zniknąć.
- Tak. To dlatego myślę, że jakiś złodziej musiał je zabrać.
- Czy przypadkiem ty ich nie masz?
+ Tak, będę dalej ich szukać.
_____
= Dalej nie znalazłam kluczy.
= Wiesz, że ktoś ukradł przyszłe sprawdziany z pokoju nauczycielskiego? [więcej dyskusji]
Nie wiedziałem.
= Masz dobre stopnie? [więcej dyskusji]
- Nie wyglądasz na zaskoczonego.
- Jesteś pewien, że nic nie wiesz?
Nie wydaje mi się, żebym musiał się skarżyć na swoje stopnie.
+ Czaję, a więc nie masz potrzeby oszukiwać.
- Może dlatego, że oszukujesz?!
= Naprawdę? Możesz mi udzielić korepetycji?
Nie mogą być daleko.
- To znaczy, że coś wiesz! (Nalegasz.)
+ Będę dalej szukać (Nie nalegasz.)
Znalazłem przez przypadek ten klucz.
- Ach! Wiedziałam, że to ty je miałeś!
+ Super, wielkie dzięki!
- Hmmm... Dzięki, ale to jest podejrzane.

W Pokoju nauczycielskim:

Znalazłaś teczkę zatytułowaną "Lysander"...
- Jestem ciekawa... (Przeczytaj dokumenty)
+ W sumie to mnie to nie dotyczy... (Nie czytasz dokumentów i odkładasz je.)

Przypominasz sobie notatnik, który znalazłaś poprzedniej nocy? Przeczytałaś go?
-/= Tak, zajrzałam do niego. Dlaczego pytasz? [- jeśli nie czytaliśmy, = jeśli czytaliśmy]
+ Nie, dlaczego pytasz?
_____
- W sumie, to na jakim grasz instrumencie?
+ Mogłabym przyjść któregoś dnia popatrzeć jak gracie?
= Powiedz mi, zastanawiałam się... Wiesz co Kastiel o mnie myśli?

Peggy

Och! Słyszałaś to?! "Gospodarz szkoły głównym oskarżonym"! To mógłby być niezły tytuł! Nie mogę się doczekać, aż dowiem się czegoś więcej w tej sprawie!
- Co? Takich rzeczy się nie robi!
+ To prawda, że to bombowa informacja!

_________________________________
Wszelkie pytania i uwagi proszę pisać TUTAJ