UWAŻAJCIE !!! W niektórych komentarzach ukazuje się link do hakowania gry i temu podobne. To SPAM!
Chwilowo poprawiam szablon bloga, za nieudogodnienia przepraszam!

6 czerwca 2018

◦ Intro: Przyjazd do Akademii Anteros ◦

Z wielką przyjemnością  pragnę zaprezentować zerowy odcinek nowej odsłony gry: Słodki Flirt Uniwersytet.

Wskazówki

Zasady gry - poznamy je wszystkie w pełnej lub skróconej wersji - zależnie od pierwszego wyboru w dialogu.
Wybranek Serca - gdy zaznaczymy w pierwszym dialogu opcję, że graliśmy już w SF, pojawi się pytanie o naszego WS.

Wróżka

To właśnie ona wprowadza nas do nowej gry i wyjaśnia zasady.
Na końcu odcinka wręczy nam Czarodziejską bransoletkę oraz 100 PA.

Wydatki

0 $
0 PA - ze względu na to, że jest to demonstracja odcinka, a nie zwykły fabularny odcinek

Strój na randkę

brak

Zadania

Po długiej rozmowie z Titi pojawia się pierwsze zadanie:

I - Znajdź bransoletkę wróżki.

Wychodzimy na Dziedziniec uczelni i klikamy na bransoletkę, leżącą na ławce:

II - Wróć spotkać się z wróżką.

Wracamy na Wydział sztuki.
Powracamy do rozmowy z Titi, na koniec której wróżka wręczy nam prezent na dobry start: 100 PA!

Dialogi

Wróżka Titi

Masz czas, aby zwiedzić trochę miasto?
* Nie za bardzo. Dopiero co tutaj przyjechałam... (To pierwszy raz, gdy gram w Słodki Flirt.)
* Już je znam. Przecież chodziłam tutaj do liceum Słodki Amoris! Już o tym zapomniałaś? (Grałam w Słodki Flirt - Liceum.)
Domyślam się. Miałaś chłopaka w Słodkim Amorisie, prawda?
* Tak, chodziłam z Kastielem.
* Tak, chodziłam z Natanielem.
* Tak, chodziłam z Arminem.
* Tak, chodziłam z Kentinem.
* Tak, chodziłam z Lysandrem.
* Nie, nie miałam chłopaka.
Super! Zanim sobie pójdziesz, chciałabym poprosić cię o przysługę. Musiałam zgubić po drodze moją bransoletkę. Możesz pomóc mi ją odnaleźć?
+ Z przyjemnością. [lovometr nie zmieni się]
- Titi, spóźnię się na zapisy! [lovometr nie zmieni się]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie możesz komentować?
Przejdź do zakładki „ASK ME" w menu.