UWAŻAJCIE !!! W niektórych komentarzach ukazuje się link do hakowania gry i temu podobne. To SPAM!
Chwilowo poprawiam szablon bloga, za nieudogodnienia przepraszam!

24 stycznia 2016

◦ Demonstracja ◦

Od autorki:
W tym odcinku dowiadujemy się na czym polega gra i co do czego służy. Wszystkie te informację znajdują się na stronie, między innymi w zakładce „Mapa gry" tudzież innych odpowiednich zakładkach. Nie wahajcie się poszukać. Ostatecznie możecie pytać w dziale „Ask Me".

Wskazówki

Warto pożyczyć ChiNoMimi pieniądze, ponieważ odda je nam.

Wróżka

Ukaże się na samym końcu odcinka i wręczy 100PA.

Wydatki

brak

Strój na randkę

brak

Zadania

W tym odcinku nie ma zadań (widocznych w „Moje zadania" na stronie gry), trzeba wykonywać instrukcje ChiNoMimi.

Dialogi

ChiNoMimi

Dobrze, a skoro mówimy o pieniądzach... moje wskazówki nie są za darmo. Gdybyś mogła mi zapłacić 100$, zanim przejdziemy dalej...
+ Oczywiście, oto pieniądze. (płacisz 100$) Wybierz tę opcję, odzyskasz pieniądze
- Co?!?! Na pewno nie zapłacę 100$, to strasznie drogo! (odmawiasz opłaty 100$)

Dimitry

Witaj! A więc, dopiero zaczynasz swoją przygodę w grze Słodki Flirt? Nazywam się Dimitry i bardzo się cieszę, że cię poznałem.
+ Miło mi, też się cieszę, że cię poznałam Dimitry.
- Ech... ja niekoniecznie, jestem tutaj tylko po instrukcje.

_________________________________
Wszelkie pytania i uwagi proszę pisać TUTAJ