UWAŻAJCIE !!! W niektórych komentarzach ukazuje się link do hakowania gry i temu podobne. To SPAM!
Chwilowo poprawiam szablon bloga, za nieudogodnienia przepraszam!

23 stycznia 2016

Witajcie!

Piszę tego bloga specjalnie po to, aby ułatwić życie graczom gry Słodki Flirt. Jeśli chcesz dowiedzieć o mnie paru rzeczy, zajrzyj na mój profil gry: Harimau. Nie gardzę zaproszeniami od użytkowników z SF, bo póki co poznałam bardzo fajnych ludzi, z którymi przeprowadziłam naprawdę wiele ciekawych rozmów lub chociażby wymieniłam uwagi na temat eventu czy ulubionej postaci z gry.
Co do bloga: Staram się umieszczać na nim informacje dotyczące odcinków, strojów, ilustracji, dialogów, postaci i innych danych. Krótko mówiąc dowiecie się jak przejść każdy odcinek, aby odbyć randkę z wymarzonym chłopakiem, odnaleźć wróżkę, odszukać ukryte prezenty. Jeśli pozwoli na to czas, będę informować na bieżąco o eventach. Ponad to, dowiecie się kilku ciekawostek, np. jak stworzyć szablon na profil;)

Mini-reklama:

Jeśli chcesz, napiszę dla Ciebie opowiadanie (one-shot) z postaciami z gry Słodki Flirt. Wyślij do mnie wiadomość, w której podasz imiona głównych bohaterów i napisz o czym ma być opowiadanie.

Dla przykładu:

Chcę żeby podczas balu przebierańców Nataniel potknął się, lub został popchnięty, i upadając pocałował Melanię.
Dla zainteresowanych dodam, że przyjmuję zlecenia na K A Ż D Y rodzaj pary.
Więcej informacji w zakładce dodatki > zamówienia.

Zapraszam do zakładki ASK ME, tam odpowiadam na pytania dotyczące gry i inne komentarze.

To już wszystko. 3mcie się i do następnego posta;)