UWAŻAJCIE !!! W niektórych komentarzach ukazuje się link do hakowania gry i temu podobne. To SPAM!
Chwilowo poprawiam szablon bloga, za nieudogodnienia przepraszam!

24 stycznia 2016

◦ Nowe liceum ◦

Wskazówki

Ken (Kentin) - nawet jeśli nie chcesz mieć z nim randki, staraj się, aby jego poziom sympatii był dość wysoki, najlepiej powyżej 85 do końca 2. odcinka. Ken na początku 3. odcinka znika i pojawi się dopiero w 12. jako Kentin. Na początku odcinka 13. stracimy 30-40 punktów lovometru w rozmowie z nim, a potrzeba co najmniej 50, aby odblokować dodatkowy dialog. Warto!

Wróżka

Titi może pojawić się na dziedzińcu lub korytarzu (przypuszczalnie). Proponuję na samym początku gry szukać w tych miejscach, bo gdy spotkamy Titi, wręczy nam nie pieniądze (jak przy spotkaniu w późniejszym etapie odcinka), lecz naszyjnik z perłą!

Wydatki

  • Zdjęcie - 10$
  • Opłata - 25$
  • Strój na randkę - Nataniel 60$ (raz płaciłam 58$), Kastiel i Ken po 60$.
Łącznie 93-95$

Strój na randkę

Zadania

Na początek dyrektorka daje wybór, który zadecyduje, u kogo zaliczymy pierwsze zadanie:

Idź od razu się spotkać z gospodarzem.

- zadanie powiązane z Natanielem.
LUB

Zwiedź liceum.

- zadanie powiązane z Kenem.

I - Zdobądź 25$, zdjęcie do dokumentów i formularz zgłoszeniowy zanim zakończysz rejestrację w szkole

  • 25$ - wystarczy, że mamy tyle pieniędzy w prawym górnym rogu ekranu gry.
  • Zdjęcie do dokumentów - na mapie miasta wybrać bazar. Tam kupujemy zdjęcie za 10$.
  • Formularz zgłoszeniowy - dostajemy go po kilku rozmowach z Natanielem/Kenem - zależy co wybraliśmy w dialogu z dyrektorką na początku odcinka.

II - Dyrektorka poprosiła cię, żebyś znalazła spinacz do papieru i spięła razem wszystkie dokumenty

  • Spinacz - znajduje się na ławce w Sali A.
Aby zakończyć powyższe zadanie wystarczy wyjść na korytarz, gdzie powinna pojawić się dyrektorka.
Zanim wrócimy do domu, zatrzyma nas chłopak, z którym mamy najwyższy lovometr. W trakcie rozmowy kupujemy strój, a następnie odkrywamy ilustrację.

Dialogi

W tym odcinku możliwe są dialogi z Natanielem, Kastielem i Kenem.

Nataniel

_____
- EJ, NATANIEL, TO TY?
+ Dzień dobry, szukam głównego gospodarza.
= Cześć, nie widziałeś gdzieś może Nataniela w okolicy?
Nie jesteśmy na targu, nie musisz tak krzyczeć. To ja jestem Nataniel, główny gospodarz, czego chcesz?
+ Dyrektorka kazała mi się z tobą spotkać w sprawie mojej teczki z dokumentami.
- Musisz przejrzeć moją teczkę z dokumentami, dyrektorka kazała to zrobić.
A co najważniejsze, wygląda na to, że zapomniałaś dołączyć formularz z podpisem swoich rodziców. Musisz go dostarczyć.
-- To chyba nic poważnego? W końcu to tylko papiery.
+ Jesteś pewny? Sama przygotowałam wszystkie dokumenty.
- Okej, w takim razie zostawiam ci to wszystko i przyjdę, kiedy będę miała pozostałe dokumenty.
Och, Sucrette, zapomniałem ci powiedzieć, przykro mi, ale w końcu nie możemy zapisać cię do tej szkoły.
+ To żart?...
++ Co? Dlaczego? co takiego zrobiłam?
- ... Kpisz sobie ze mnie? Nie ma takiej opcji, żeby mnie nie przyjęli do tej szkoły.
...To był żart, ty też jak widać nie jesteś zbyt zabawna.
- „Hahaha” słaby ten twój żart.
= Chyba nie jesteś zbyt dobry w opowiadaniu dowcipów.
+ Haha, ale to nie jest śmieszne, przestraszyłeś mnie.
A więc, odnośnie twojej teczki, uzupełniasz dokumenty? Nie miałem jeszcze czasu sprawdzić czy twój formularz gdzieś tu jest, w razie czego zajrzyj później, okej?
- Pfff... daj mi chwilę spokoju z tymi dokumentami.
= Gadasz tylko o papierach. Zawsze jesteś taki sztywny?
+ Zdecydowanie, nie jesteś zbyt zabawny.
Mówię to dla ciebie, i nie przychodź się później skarżyć.
+ Jestem pewna, że jak chcesz to potrafisz być zabawny.
++ Przepraszam, nie chciałam cię obrazić...
- Może jak połkniesz clowna to ci to pomoże...
W sumie to nieźle się zawieruszyła wśród innych papierów, ale odłożyłem ją na bok, trzymaj.
- Masz może pieniądze na opłatę za moją teczkę?
= Wiesz może, gdzie mogę zrobić swoje zdjęcie?
= (O nic więcej nie pytasz.)

Kastiel

_____
- Dzień dobry, jestem nowa. Poproszono mnie, abym znalazła głównego gospodarza szkoły.
= Dzień dobry, jestem nowa. Kolejne dialogi przyniosą więcej punków lovometru
+ ...Cześć?
No i?
+ Zawsze jesteś taki miły?
- Widzę, że masz niezły charakterek.
Szczególnie dla nowych, jestem Kastiel.
Ja jestem Sucrette, miło cię poznać.
+ Ja jestem Sucrette, wpadnę później. Dopiero co przyjechałam i mam urwanie głowy z papierami.
Haha, wiem o co chodzi. Powodzenia z tym durnym gospodarzem.
+ Jest z nim jakiś problem?
(Nic nie odpowiadasz i idziesz dalej.)
Ha ha! W życiu nie widziałem tak spiętego i sztywnego typa.
Nie zgadzam się, wydaje się być bardzo sympatyczny!
+ Ach, nie wydaje mi się, żeby to było prawdą...
_____
- Masz może mój formularz?
- Gdzie mogę zrobić zdjęcie do dokumentów?
- Masz może kasę na opłatę za moją teczkę?
= (O nic więcej nie pytasz.)
Znowu ty?
Tak, przeszkadzam ci?
+ Twój t-shirt coś mi mówi.
- Co to za chuligańskie ciuchy?
Ach, tak? I co ci to przypomina? Rysunek na tyłku twojego ostatniego kucyka pony?
- Nieprawdopodobne, to znana marka gotyckich ubrań.
+ Nieprawdopodobne, to logo grupy rockowej.
- Nieprawdopodobne, to logo super znanej gry on line.
A więc nowa, znasz grupę Winged Skull?
+ Ach tak? Też lubię rock od czasu do czasu.
- Yeah ! Rock me baby, uwielbiam rock!
- Wszystko czego nienawidzę...

Ken

Hej, Sucrette, jak leci?
- Co ty tutaj robisz?
+ Spoko, a ty? Jak to się stało, że tutaj jesteś?
+ Co ty...
Tak, dziękuję. Jestem szalenie szczęśliwy, że moja kandydatura została zaakceptowana. Naprawdę, bardzo chciałem być w tej samej szkole co ty.
++ Naprawdę? To miłe. Zakończyłeś już wszystkie formalności związane ze zmianą szkoły?
+ Ech... Noo, super, ale mam jeszcze kilka spraw do załatwienia...
- To niemożliwe! Długo jeszcze będziesz za mną wszędzie łazić?
Mam nadzieję, że ludzie w mojej klasie będą mili.
+ Nie ma ku temu powodów, by mogło być inaczej.
- Nie licz zbytnio na to.
Tak, Sucrette?
Gdzie zrobiłeś zdjęcie do dokumentów?
+ Masz może przypadkiem formularz zgłoszeniowy?
+ Masz może kasę na opłatę za moją teczkę?
Łał, udało ci się już zwiedzić całe liceum? Jest mega wielkie!
+ Jest takie wielkie, że muszę jeszcze obejrzeć kilka miejsc, na razie.
- No to idź się gdzieś w nim zgubić.
++ To prawda, że jest większe niż nasza stara szkoła.
Może chciałabyś się później przejść ze mną?
- Nigdy!
+ Może później.

_________________________________
Wszelkie pytania i uwagi proszę pisać TUTAJ